Magazinul online https://elzetgrup.ro/ este administrat de către S.C. ELZET GRUP S.R.L., cu sediul in Calea 13 Septembrie nr. 188, sector 5, București, Nr. Reg. Com. J40/8015/2004, C.U.I. RO16434979. S.C. ELZET GRUP S.R.L. are ca obiectiv de activitate principal comertul si distributia materialelor si articolelor electrice.
Orarul de funcționare este de luni până vineri intre 9:30 si 18:00, sambata intre 9:30 si 14:00.
Termenul mediu de raspuns la mail -uri este de 24h (in zilele lucratoare).
Atunci cand clientul înregistrează o comandă în magazinul online, este la curent și acceptă toate condițiile de cumparare a produselor care sunt specificate mai jos și este obligat să respecte toate aceste reguli, de aceea recomandăm citirea cu atenție a condițiilor de mai jos.
Termeni
Achiziționare - acțiunea de a procura și rezultatul ei;
Livrare - a furniza, a preda mărfuri, a presta servicii etc.;
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și cumpărător prin care cumpărătorul transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului intenția sa de a achiziționa bunuri și servicii de pe site;
Site – magazinul online găzduit la adresa web elzetgrup.ro și subdomeniile acestuia;
Client – persoană care cumpără de la un magazin, considerată în raport cu persoana sau întreprinderea de la care cumpără sau consumă;
Magazin - loc unde se vând cu amănuntul și se prezintă mărfuri;
Înregistrarea pe site
În procesul de înregistrare pe site-ul www.elzetgrup.ro, clientul trebuie să indice câteva date personale cum ar fi: tipul de client (Persoană fizică/Persoană juridică), numele firmei, C.I.F./C.U.I. , Nr. Reg. Com., numele bancii, contul bancar, daca este plătitor TVA, numele, prenumele, adresa e-mail, telefon.
De asemenea clientul trebuie să indice câteva date despre adresa sa, pentru a putea fi îndeplinită livrarea la adresa destinatarului, datele care sunt cerute de către site sunt: adresa, orașul, codul poștal, tara, județul.
Modalități de plată
Comenzile plasate online pot fi achitate:
- Numerar;
- Ramburs;
- Cu cardul (Visa, MasterCard);
- Transfer bancar.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea comenzilor.
Comenzile pot fi plasate on-line oricând, dar perioada de procesare a acestora se desfășoară luni-vineri în intervalul 09:30 - 18:00 sau sambata 09:30 - 14:00.
Comenzile plasate în zilele de duminică și în perioada sărbătorilor, vor fi procesate imediat în următoarea zi lucrătoare.
Livrarea comenzilor
Metoda de livrare:
- Urgent Cargus
- Fan Courier
Produsele vor fi livrate cu acuratețe și cât mai curând posibil. În cazul produselor din stoc, pentru comenzile primite până la ora 14:00, predarea catre curier se va face în aceeași zi.
In conditiile in care din comanda clientului lipseste unul sau mai multe repere, clientul va fi instiintat telefonic sau prin e-mail. Produsele pentru care se așteaptă confirmarea plății sau sunt primite după ora 14:00, coletul se va livra în următoarea zi lucrătoare. La primirea comenzii, clientul trebuie sa verifice aspectul exterior al ambalajului și conținutul (numărul de produse din comandă și starea acestor produse).
Costul expedierii
- Pentru comenzile a caror suma depaseste 450 lei (TVA inclus), taxa de livrare este suportata de către companie.
- Pentru comenzile care au o valoare sub 450 lei (TVA inclus) costul transportului este suportat integral de către client si este in valoare de 25 lei
- Pentru marfurile cu volume si greutati atipice(canal cablu , cofrete metalice, copexuri, cabluri, etc), costurile de transport vor fi comunicate Clientului inainte de confirmarea livrarii de catre Vanzator.
Daca informatiile privind locatia destinatarului si datele de identificare ale Clientului sunt eronate, Vanzatorul nu se face responsabil pentru intarzierea sau neefectuarea livrarii.
Returul cumpărăturilor
Returnarea produselor se poate face în termen de maxim 30 de zile de la recepționarea acestora, cu returnarea întregii contravalori achitate la momentul comenzii, în următoarele condiții:
- Sunt nefolosite și sunt în ambalajul original;
- Nu prezintă deteriorări sau zgârieturi și conțin toate accesoriile cu care au fost livrate.
Pentru a înregistra returul este necesar de completat formularul din pagina Returnarea produsului.
Se va restitui doar suma produselor returnate, nu si valoarea taxei de transport (25,00 Ron)
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi
returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs
de 3-14 de zile de la acceptarea returului.
Important! Plata de retur se face în termen de maxim 15 zile.
Trebuie mentionat ca dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
În cazul în care condițiile enumerate mai sus nu sunt îndeplinite, compania ELZET GRUP SRL își rezervă dreptul de a nu prelua produsele sau de a oferi clientului o sumă mai mică decât cea plătită la achiziționare.
În cazul produselor expediate pentru retur printr-o companie de curierat, costul transportului către ELZET GRUP SRL este suportat de către client. În cazul în care produsele nu îndeplinesc condițiile necesare pentru returnarea plății, costul de transport către client este suportat de acesta.
Se aplică excepții de la politica de retur pentru următoarele tipuri de produse:
- Echipamente aduse pe comandă specială de la furnizori externi, pentru care clientul a achitat avans. Aceste produse nu sunt returnabile;
Consumatorii beneficiază de următoarele drepturi:
1. de a fi protejați împotriva riscului de a achiziționa un produs sau de a li se presta un serviciu care ar putea să le prejudicieze viața, sănătatea sau securitatea ori să le aducă atingere drepturilor și intereselor legitime;
2. de a fi informați complet, corect și precis, asupra caracteristicilor esențiale ale produselor și serviciilor, astfel încât decizia pe care o adoptă în legătură cu acestea să corespundă cât mai bine nevoilor lor;
3. de a avea acces la o gamă variată de produse și servicii de calitate;
4. de a fi despăgubiți în mod real și corespunzător pentru pagubele generate de calitatea necorespunzătoare a produselor și serviciilor, folosind în acest scop mijloace prevăzute de lege;
5. de a se organiza în asociații ale consumatorilor, în scopul apărării drepturilor și intereselor lor;
6. de a refuza încheierea contractelor care cuprind clauze abuzive, conform prevederilor legale în vigoare.
Garanții
Toate bunurile comercializate de către www.elzetgrup.ro, beneficiază de condiții de garanție conform legislației și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Becurile si tuburile nu beneficiaza de garantie, fiind considerate consumabile.
ELZET GRUP SRL isi rezerva dreptul de a modifica preturile si categoriile de produse aflate in promotie din acest site, fara o notificare prealabila.
ELZET GRUP SRL nu garanteaza existenta tuturor reperelor in stoc din acest site, timpul de reaprovizionare cu reperele lipsa fiind comunicat Clientului.
Pentru comenzile externe de produse sau pentru repere nestocabile se va percepe clientului un avans sau prețul integral.